Įgarsinimas

Atliekame įgarsinimus – TV ir radijo reklamoms, muziejų audiogidams, audioknygoms, autoatsakikliams, podkastams ir kitiems tikslams. Įvairiomis kalbomis.

Taip pat padedame muzikos kūrimo, garso efektų ir postprodukcijos srityse.

arba rašykite

[email protected]
+37060010149

Paslaugos

  • Garso reklamos gamyba

  • Kuriame reklamas radijui, televizijai, prekybos centrams ir renginiams.
  • Autoatsakikliai ir pranešimai

  • Įgarsinsime telefono autoatsakiklius, viešus pranešimus ar straipsnius.
  • Vaizdo įgarsinimas

  • Pridedame vaizdui garso efektų ir muzikos. Įgarsiname animaciją, dokumentiką, aiškinamąją animaciją (angl. explainer) ir edukacinius įrašus.
  • Garsinis marketingas

  • Kuriame garsinius logotipus, radijo šaukinius, ir džinglus.
  • Skripto kūrimas

  • Parašysime scenarijų jūsų reklamai, sukursime idėją ir ją išpildysime
  • Audioknygų garsinimas

  • Įgarsinsime audioknygas, pasakas vaikams ir vaizdo žaidimus. Sukursime personažą balsu.

Susisiekite su mumis

    Kokia yra įgarsinimo teikiama nauda?

    Įgarsinimas – kruopštus, atsakingas ir specifinių žinių bei įgūdžių reikalaujantis darbas.

    Todėl yra geriausia jį atlikti profesionalams – daug metų patirties turintiems diktoriams ir garso režisieriams.

    Taip užtikrinsite aukščiausią įrašo kokybę ir poveikį jūsų lankytojams.

    Įgarsinimas turi keletą naudų:

    – Jis leidžia sukurti aiškesnį ir patrauklesnį turinį, kuris gali būti lengviau suprantamas ir perduodamas žiūrovams ar vartotojams.
    – Garso efektai ir įgarsinimas gali padėti sukurti įtampą, nuotaiką ar emocijas
    – Įgarsinimas suteikia galimybę kurti įvairų turinį kalbomis, kurios nėra gimtosios, tokiu būdu plačiau pasiekiant ir sudominant užsienio auditoriją.

    Kaip pasiruošti įgarsinimui?

    Norint pasiruošti teksto įgarsinimui, yra keletas svarbių dalykų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti. Pirmiausia – reikia pasirinkti kokybišką įrašų studiją ir profesionalų įgarsintoją, kuris galėtų perteikti įgarsinime Jūsų norimą nuotaiką, pagal Jūsų iškeltus stilistinius reikalavimus. Todėl yra labai svarbu atsižvelgti į įgarsintojų patirtį ir balso plastiškumą, kad būtų užtikrintas kokybiškas galutinis rezultatas.

    Kitas svarbus aspektas yra teksto paruošimas įgarsinimui. Tekstas turi būti aiškus ir suprantamas, kad įgarsintojas galėtų jį skaityti lengvai ir natūraliai. Reikėtų atkreipti dėmesį į teksto stilių ir nuotaiką, kad ji kuo labiau būtų skirta jūsų tikslinei auditorijai. Taip pat, reikėtų pasirinkti tinkamą intonaciją ir balsą, kuris atitiktų teksto turinį ir nuotaiką. Todėl rekomenduojame visada konsultuotis su įgarsintoju ir/ar dalyvauti įraše, kuriame galėtumėte patikrinti, ar tekstas tinkamas įgarsinimui ir esant reikalui jį koreguoti.

    Taip pat svarbu pasirūpinti tinkama įgarsinimo studija. Įgarsinimo studijoje turi būti gera garso izoliacija nuo pašalinės aplinkos, kad būtų išvengta triukšmo ir kitų išorinių garsų. Kartu – reikėtų pasirinkti įrašų studiją, kuri turėtų kokybišką įrangą ir techniką, kad būtų užtikrintas aukštos kokybės rezultatas. Įgarsinimo studijoje taip pat turėtų būti patogi ir jauki, kad įgarsintojas galėtų atlikti darbą komfortiškai ir nesijaudindamas dėl pašalinių problemų.

    Kiek kainuoja teksto įgarsinimas?

    Įgarsinimo didžiąją kainos dalį sudaro balso aktoriaus honoraras. Jeigu norite populiaraus, žinomo balso, kaina bus aukštesnė, nei įrašant žmogų „iš gatvės”. Visada atsižvelgiame į kliento galimybes ir pritaikome jas atitinkantį balsą. Todėl visada kviečiame susisiekti, nusiųsti užklausą – sprendimą tikrai rasime.

    Taip pat kaina priklauso ir nuo teksto kiekio – jei tai bus kelios eilutės, kaina bus žymiai mažesnė, nei įgarsinant kelias pastraipas. Ir galiausiai – panaudojimas balso per televiziją, radiją kainuoja daugiau, negu naudojimas internete, muziejuje ar kitose (ne)masinio naudojimo vietose.